Soligt September

Äntligen lite sol och vämre även om vi vänt blad till septemer idag. Har även fått tag i solens strålar nu på eftermiddagen, men om de har gjort någon verkan får man ju se! satt just och funderade på vad man ska satsa på för skor nu i höst..
förutom den eftertraktade mc-kängan (äger ju redan ett par primeboots) så är det nu stövlar som alltid funkar. En elegant stövel med högt skaft, hur snyggt som helst tycker jag iaf. Men se upp för denna modellen den är så fruktansvärt ful!!

 Satsa istället på något i ridstövelmodell
  Eller dessa med fransarna på om du vill vara extra trendig, sjukt snygga tycker jag iallafall!!!



Men är det fest så är de ju high heels som gäller, jag vet att Zara har mycke snyggt så kolla in där om du letar efter ett par. Annars kan du ju surfa hem ett par dessa från Steve Madden ..



Nu ska jag gå och ta på mig kläder och ge mig upp på hästryggen.. See you
Love

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gucci stövlarna är gorgeous!

2008-09-01 @ 19:05:28
URL: http://schonhet.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja verkligen!!!

2008-09-01 @ 22:21:21
Postat av: Anonym

hahahahahahah

2008-09-02 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0