CowNight

Kom precis hem från jobbet. Är rikgit trött så funderar på att slänga mig framför tv:n och slappa. MEn först en liten uppdatering av gårdagens utgång till Cowboynight på Haddocks. Började med ett fett förkrök hos Majsan. var riktigt kul. sedan gick vi till haddocks, där det var as lång kö. But lucky me hittade jag Janna i kön så jag lyckades smita före halva kön. Det var massa folk så det var inte precis mycke plats över på dansgolvet precis, men de var ju de som gjorde hela grejen..  Måste tacka alla tjejer som var med för en fantastiskt lyckad kväll! Imorgon är det skola och jag pallar inte.. behöver en liten paus så nu ska ja upp och slänga mig på soffan.

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

den glider in

2008-09-29 @ 21:12:15
Postat av: Du slinker in

2008-09-29 @ 21:13:12
Postat av: majs

fett förkrök.. haha. saltar inget :P

2008-09-30 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0