Nytt i garderoben

Tjenare gott folk. Inatt sov Amanda hos mig och hon hade MYCKET spännande saker att berätta för mig om, men några detaljer nämner jag inte ;) Jag gjorde en smarrig äggröra till henne och mig, efter insperation av hotellfrukosten som jag ätit under de senaste dagarna. Sedan tog jag en sväng till stenungsund och kollade runt lite. Hittade massa söta saker på Gina Tricot. De hade fått in massa nya fina kjolar (äger inte en enda) och funderar starkt på att införskaffa mig någon av de utvalda. På bussen in träffade jag Sanja som skulle jobba, dessutom var en ca 1 h försenad. Bordar inte gott för henne i chefens ögon hehe. Men vi hade en del att prata om efter helgen som gått och det var trevligt. Efter en stund på Stenungsunds torg hämtade mamma upp mig och JAG körde in till stan med mamma bredvid såklart (: och Fick shoppat en massa. 4 Byxor, klänning, blus och 2 tröjor. Allt från Filippa K och Whyred. Riktigt nöjd med mina köp. Var på kungsmässan och självklart var jag inne på min lieblingsaffär Tara som inte finns inne i stan (DÅLIGT) men hittade inte som föll mig för smaken även om allt är underbart fint. Hoppas att jag får lagt upp lite bilder om jag får tagit tag i mig själv och ta fram kameran :) Var ganska mycket trafik på vägen in och jag självklart var stressad ville ju bara komma fram liksom och inte minst med en sprängande blåsa. När vi väl var framme, parkerade jag bilden mitt på parkeringsplatsen för att sedan sätta mig emellan två bilar, mamma tog över parkeringsbiten. Vilket jag tror var bäst eftersom att annars hade det nog hade slutat illa! haha. Idag har jag även pratat med min kära vän Sofia i telefon. Hon är ju i NYC fast förtillfället i connecticut hos sina släktingar, hon berättade att hon hade tänkt att ta en sväng till en närliggande mall för att shoppa och jag blev ju inte alls avundsjuk. Tur att jag då har skickat med en shoppinglista till henne :)

Gjort: Varit i Göteborg
Humör: Bra men lite trött
Planer: gå och lägga mig
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Desperate Housewhifes på tv:n i bakrunden
Läser: inget, mina ögon pallar inte nu
Dricker: Bubbligt

Äter: Kyckling
Bästa: Shoppat
Sämsta: privat
Väder: kolsvart



Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0