Make me a supermodel...

Sitter framför tv:n och kollar på Make me a supermodel. Älskar alla sådana program, verkligen underhållande. Väntar på och oskyldigt dömnd efter :) . Har precis ätit spagetti och köttfärssås. Amanda ringde förut och frågade om jag ville gå med henne och Marie på bio (Patrik 1,5)  men jag har jobbat hela dagen och ska även jobba imorgn också så jag tror att jag hoppar det, klockan är ju snart 8. Tror att jag hoppar med tanke på att det antagligen blir Halloween tema på Hardrock cafe imorgon, behöver ju vara lite extra pigg då . Har även lite dialog med Sebastian som tillbringar höstlovet tillsammans med kineserna på andra sidan jorden. Saknar honom, när han kommer hem ska vi ha våra lite av traditionella helgmys. Hoppas att han har det bra och idag skulle han ta en tripp på kinesiska muren, Häftigt asså. Idag har jag läst ganska mycket bloggar. Så fort jag får lite tid över när jag jobbar så kollar jag direkt och idag har jag läst Natacha Peyres blogg. Tycker verkligen hon och Blondinbella är väldigt duktiga tjejer och verkligen roligt att läsa om dem och deras liv. Creed till dem!



Här är lite av vad jag köpte igår. Behöver verkligen lite nya baskläder. Och därför valde jag märken som är väldigt tidlösa men alltid snyggt. Hittade även en fin kjol från acne men den var lite stor men man hade ju kunnat
sy in den. Får se kanske ångrar mig och åker in och köper en iallafall.

 

Rosa och svart bomulls tröja från Filippa K.
Vit blus och grön klänning från Whyred.
Klänningens färg syns inte så bra men den har en väldigt härlig grön färg som jag fastnade för
.



Gjort: Jobbat
Humör: Bra, men ganska trött
Planer: ringa Sofia :)
Ser på: Make me a supermodel

Lyssnar på: Tv:ns ljud
Läser: textremsan på tv:n
Dricker: Bubbligt med lime saft i

Äter: Köttfärssås och spagetti
Bästa: Klar med dagens jobb
Sämsta: Börjar bli förskyld
Väder: ?







Idag har jag på mig vit kråsblus från Rare och svarta chinos från Whyred.
(ljuset gör att blusen ser lite säckig och skrynklig ut)



Love


Kommentarer
Postat av: Johanna

Väldigt snygg blus måste jag säga :)

2008-10-30 @ 07:45:31
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint!

2008-10-31 @ 00:01:51
Postat av: Anonym

Finns blusen fortfarande ute i butik?

2008-10-31 @ 00:02:45
Postat av: Victoria

Nej ja tror tyvärr inte det den är från i våras men du kan ju alltid kolla runt för säkerthets skull :)

2008-10-31 @ 01:02:46
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jag saknar också sebastian ...

2008-10-31 @ 05:26:29
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blusen är jättefin verkligen!

2009-02-24 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0