Minnen..

Nu är magen full av thaimat! Yummie. Satt och läste igenom bloggen lite och är alltid tillräckligt stressad för att aldrig hinna läsa igenom mina inlägg. Jag som då lite senare upptäcker att, oj här var det visst några stavfel eller någon konstig mening. Ni får alla ursäkta mig, men ja ska försöka läsa igenom mina inlägg lite bättre i framtiden. Laddar ner lite ny musik och tycker att Wait forever med Hani är riktigt skön. Sen lyssnar jag på låten jag INTE kan tröttna på, Bleeding love med Leona Lewis. Får så många minnen när jag lyssnar på sådana gamla godingar. Inte minst från förra hösten när jag gick på Sam och mycket nytt hände i mitt liv. Tycker att det är skönt att lyssna på sådana låtar när man längtar tillbaka till något, vilket jag gör nu. Vill inget annat än gå på Sam. Vet inte vad som flugit i mig men nu ska jag kämpa för detta. Ska till Sam på måndag och träffa Lena och min kära klass saknar den så..

But nothing's greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy
Maybe, maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0