Hemma igen..

Japp då var man hemma igen, helgen går alltid så fort fort. Men jag ska inte klaga, har haft det jätte bra! Men mina shopping tankar blev inte rikgit som dem tänkt sig. Jag är besviken på mig själv men jag får ta igen det nu under de kommande veckorna för jag behöver verkligen lite nytt i garderoben. Tänkte lägga upp bilder senare när Patrik kommer med kameran. Tycker inte ens att det är kul att lägga upp med min skit kamera. Usch är så ledsen över det valet. Men nu är det som det är och jag får skaffa mig en annan. Nog pratat om skit kameror, Ska berätta lite hur det var, och om ni vill åka till någon storstad så rekomenderar jag verkligen Hamburg. Mysigt, fint och bra shoppingmöjligheter även om jag hade lite otur denna gången, fast det berodde nog mer på mitt humör hehe. Fredagen började med att vi gick ut på stan efter att vi kom fram till Hamburg efter en timmes resa med bil från Kiel. På kvällen sbadade vi lite i poolen. Sedan gick vi och åt på Block House, hur gött som helst om ni vet vad det är, förstår vad jag menar:) Sedan Lördag samma visa igen hehe och åt på något gott ställe och Söndagen, då simmade och bastade lite gran och sedan åkte vi stadtrundtfahrt. Var riktigt trevligt faktist. På vägen innan färjan stannade vi till på ett spritställe och jag köpte en cider och en Vodka 100 men insåg sedan att det inte hade spelat någon större roll för priserna var detsamma på färjan.  Så jag köpte några små miniaturer av Vodka Pear och Kurant (favoriterna) där också för att kompletera så nu har jag ett stort föråd hehe :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0