Grattis Charlotta

Hej sitter här och myser med en kopp te! Ska snart åka till ica och systemet och inhandla drickat för kvällen. Som ja skrev igår så vankas det födelsedagskalas hos Charlotta idag, ska bli kul. Har vart och köpt present idag men kan inte skirva vad det är om hon läser innan hon öppnar det hehe. Ja kan däremot säga att jag har en sådan själv. Tyckte att den var fin så ja köpte en likadan till henne, vi går ändå inte på samma skola hehe. Dock ska jag till min morbor Björn som fyllde år igår också på middag. Passar bra eftersom att det bara är tårta hos Charlotta, får man lite mat i magen samtidigt.

Ska försöka fixa min design här på bloggen också. Jag vet så boring men fattar typ nada, Sanja får hjälpa mig den datasnillen..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0