The fragrance of me...

Hej å hå! idag är det en härlig dag, vet inte varför men det bara är det. Sitter och jobbar. Känns som att jag alltid gör det nu för tiden hehe. Imorgon är det fredag och då fyller Charlotta Nordevik år. Ska på kalas till henne imorgon, och det ska bli kul. På lördag är det haddan igen, fast denna gången är det bartömning. Fuderar på att dra dit igen.

Mina favorit dofter,  Miss Dior Chérie och Chanel Chance. Jag kan verkligen itne få nog av dem. Kommer aldrig hitta någon som kan stå upp mot dessa två bästisarna



På höstlovet (sjukt snabbt var ju precis sommarlov) ska jag till Hamburg som vanligt. brukar åka dit varje höst. Då brukar vi gå på stan, koppla av, fika och äta gott. Bara ha de allmänt bra Har längtat ända sedan i somras. Det är verkligen något speciellt med Hamburg! mysigt, bra shopping och traditionellt precis som jag vill att det ska va. De har dessutom Europas största H&M där med ett antal våningar.

      Alsterhause, ungefär som vårat NK



Auf wiedersehen

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0