Fredag 31:a

Dagen har jag tillbringat med Hanna och vi hade mycket trevligt, Både Hanna och jag fick shoppat. Just nu kolla jag på Sex and the city filmen. Hur bra som helst. Hon hade på sig sin fina Barbour jacka och den är to die for. (Högst på min önskelista) Medans hon provade annat tog jag tillfället i akt och provade den :)
 
 

Är den inte fin? Hanna var också fin i sin pälsjacka som hon köpte (bakom henne)
Hanna har på sig en hoody från Juicy Couture och jeans från Rare, Jag har på mig svarta byxor från Filippa K kortärmad polo tröja från Massimo Dutti och Prime Boots och halsduk från Mulberry.

Vi tog en fika och det var mycket gott. Var trevligt att vara tillsammans med Hanna idag. Skulle även träffa Julia och Josephine inne i stan men de hann tyvärr gå på spinning pass innan.





På bussen hem träffade jag Oskar Modig och det var mycke trevligt, hade så mycket att prata om. Synd för mig som pungade ut 50 spänn för Elle så kunde ha något att läsa på bussen, men jag kunde ju läsa den när jag kom hem istället. Han skulle till sitt landställe  på lilla Askerön. När jag kom hem gjorde jag mig lite mat och nu sitter jag här framför tv:n och äter godis.. Mums.. hade tänkt att ringa Amanda sedan också och se var hon håller hus, annars får det väl bli skräckfredag framför tv:n. Idag är jag lite extra glad när jag har hittat mitt örhänge med rosett på, har varit borta i en månad och jag hade gett upp hoppet, men plötsligt ligger den i min byxlåda och hel kroppen fylls av värme! Har letat över allt för ett nytt men de har varit slut över allt men äntligen har jag hittat det :)



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0