Bilder från Hamburg





1, Ska ut och äta på fredagen och på mig har jag en tunika och från Gina Tricot, latexleggins från Ida Sjöstedt, Scarf från Hermés, stövlar från Fonnesberg och hjärtörhängen från H&M.
2, Precis kommit fram till hotellet och är väldigt glad över det hehe (minen)
3, Europas största H&M, här kan blir du helt snurrig av alla kläder.
4, Lunch på Karststadt och brevid mig sitter Patrik
5, Caroline, Mamma och jag utanför hotellet.
6, Caroline och Patrik
7, Hamburgs gator
8, En glad Victoria
9, Caroline, Jag och mammsis
10, STARBUCKS !!!!!!
11, Redo för hemfärd, Fuskpälsjackan köpte jag på H&M och är jätte nöjd :)




Var inne på Zara och provade en Kavaj oc skor. Man ser inte kavajen så bra men den var lite circus inspererad och tyckte den var fin. Under har jag en kråsblus från Rare och scarf från Hermés. Örhängerna kommer från Gina Tricot och glasögonen Prada.


Hittade även dessa snyggingarna men de var lite för små och de var slut över allt. Tråkigt för hade verkligen velat haft dem. Såg även ett par liknande på H&M men de fanns bara i stl 37. Hoppas att de kommer till Sverige snart.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0