Tisdag

Hej å hå! idag har jag och Sanja varit och hälsat på vårat faddeföretag, tjörns sparbank. Ganska gött eftersom att det blir lite tid över i sängen då. På torsdag är det geografi prov så mycket utav dagen har gått åt till att plugga. Har även vart hos syon idag för att prata lite om min skolgång. För om det går så kommer jag kanske att byta till Samskolan igen.. Japp inte helt fel har ändå saknat den. Anledningen till detta är också att Caroline kommer antagligen skaffa lägenhet så då blir det bekvämare för mig för då kan jag bo där lite. Haha kommer nog få många förfrågningar efter detta inlägget hehe kommer mer info om detta någon dag. Har käkat pizza, det var gott. En familjepizza som var riktigt stor och god! Nu ska jag och pappa ta en liten promenad efter en lång pluggdag. <3


Love

Kommentarer
Postat av: Gabriella

SAMSKOLAN FOR THE WIN!! Låter super! Om du vill byta, BYT! då kommer vi gå tillsammans!! då jag går 2an och du går 3an! Jag kommer (antagligen) få min pappas gamla lägenhet då jag kommer hem (dela med amanda och kankse lina) och då är du välkommen så mycket du vill då du tröttat på syster din! =)

Så du kan alltid bo hos oss! hah

Vill verkligen ha uppateringar kring detta byte! Vickan tillbaka på samskolan.. wow ! hah

Puss och kram på party-vikan!

2008-10-15 @ 04:03:24
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: j

vart går du nu då?

2008-10-15 @ 18:27:55
Postat av: Lina

AAAAAAAAAH ! JAA VICKAN :D Kom tillbaka till den goda (?) sidan :D Suuuperkul ! iiih vad glad jag blev ! Hoppas, hoppas :)

Pussnuss !

2008-10-16 @ 00:17:58
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jaa, men det är klart att du skall byta tillbaka till Sam Vickan!



Jag tyckte aldrig att du passade på Nösnäs...





:)

2008-10-16 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0