Sushi

Sorry for bad upptade kära vänner men hade inte fullt upp igor. Sitter hos fröken Dellborg och ska snart ta bussen in mot stan. Tänkte kolla lite på stan och sedan åter igen begära mig hemmåt. Gårdagens kväll var riktigt mysig. Gjorde sushi och dansade lite och begärde oss sedan in mot avenyn men vi kunde inte bestämma vart vi skulle gå så efter att inte veta riktigt, så stannade vi utanför Keybar och snackade med en massa folk. Vi blev bara mer och mer otaggade för att gå in eftersom att klockan då redan var 02,15. Så vi åkte sedan hem igen och ta nya tag nästa helg. Nu måste jag gå och ta på mig och bege mig mot bussen så kommer det upp lite bilder senare under dagen..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0