Söndag

Känner mig lite stolt nu när jag städat och rensat så fint på mitt rum. Står en massa kassar framför dörren som ska slängas. Fattar inte hur mycket skit man samlar på sig genom åren. Ikväll ska jag åka till Sofia och sova där. Ska till Sam imorgon och hälsa på och lämna in min ansökan. Jag har fått veta en posetiv och en negativ nyhet! Den posetiva är att det kommer att bli en ledig plats i min förra klass:) Och den negativa är att den platsen lämnas av inte mindre fröken Dellborg. Kommer  ju att mindre kul, hon ska åka till Usa ett år i trean. Hon har sovit hos mig inatt, efter en chillkväll framför tv:n med Sofia, Sebastian och lite senare Daniel. Vi gick sedan över till Sofia och kollade The holiday, Jude Law är det vackraste jag någonsin sett! Och inte minst när han fäller några tårar i slutet av filmen.

Får väl snart gå ut på promenad med min kära vovve. Kan ju inte sitta inne hela dagen.


Love


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hah !? what?! vad händer där hemma egentligen? skjukt härlit att ha dig som uppdaterar! kul för dellborg o lycka till.. usa asså , utbytesstudentår?

2008-10-19 @ 15:30:17
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Vick

Haha ja jag fick reda på det igår! så jag blev lika paff själv! ja hehe det är ju lite dött! Pussii

2008-10-19 @ 16:51:51
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Lina

SKA DELLBORG ÅKA? tjena., det var oväntat ! verkligen tur att man har dej ja, shit.. haha oj vad förvånad jag blir ! men okej, hoppas du får den platsen då ! Håller tummarna :) <3

2008-10-20 @ 06:12:16
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0