Smells Like Couture

Sitter och väntar på mat. Ska bli gott. Har inga större planer för dagen men ska till ica och köpa godis med Sebastian och kolla lite film. Alltid gött med chill. Har varit i stan idag och fikade på e-house med Josephine, Hanna, Caroline, Sebbe och en annan kille som hette Casper om jag inte minns rätt. Trevligt allt med lite skvaller och senaste uppdate. De ska ut och roa sig på parkan ikväll då det är Dirty.Sexy.House.Music. Kan avslöja att jag är fett avis men kände också att jag inte var tillräkligt taggad för det ikväll. Men nästa gång blir det andra bullar.

Kollade runt lite på stan men höll mig tillbaka eftersom att det snart bär av till Tyskland. Men kolla är alltid gratis:) Var inne på raglady och hittade den fina väskan från Juicy som jag lade upp en bild på igår. Åh ja! den var lika fin i verkligheten som på bild...




Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0