Plugg

Sitter här och har precis lagt av med mitt arbete, borde komma igång igen men är så trött. Dock är jag snart klar eftersom att vi fick slutat tidigare idag. Kom ju hem tidigare och kunde sätta igång då. Känns skönt. Längtar så tills imorgon för då ska jag till frisören. Kan ju verkligen behövas med en utväxt på 3 decimeter. Skäms över att säga detta men har inte vart hos frisören sedan i maj. Topparna har ju tagit en del stryk under sommaren. Funderade på Tyskland nu igen och då ska jag kolla på La Martina som för så fina kläder. Förra året kollade jag på en jätte snygg quiltad väst i ridstuk. Den var lite liten men hade ändå gått, så nu ångrar man sig något fruktansvärt att man inte köpte den. Hoppas att jag kan hitta något lika fint iår. I Göteborg hade Peters Dandy Woman, men eftersom att de har lagt ner så får man kolla någon annan stans. Aja får kolla runt lite...



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0