Ont i fötterna

Nu sitter jag på hotellrummet efter en lång dag på stan. Resan gick bra men det blåste ganska rejält. Har inte så mycket tid för jag tänkte ta en sväng ner till poolen innan vi ska ut och äta. På färjan köpte jag en ny mascara på Dior (iconic) raporterar senare och lägger även upp lite bilder. Som jag berättade har jag hittat La Martina efter ett rejält letande. Men jag hittade massa fina kläder inklusive min skjorta som jag köpte i måndags. Det ha räven europas störta H&M och massa Zara butiker. Spara det tills i morgon för man kan gå i flera timmar där hehe. Men jag skriver antagligen lite mer i morgon har lite brottom nu :) Puss

Love

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sitter på køpenhamn flygplats och væntar på mitt ny plan hihi :) hoppas du hade det bra i tyskland.

2008-10-27 @ 09:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0