Nytt i garderoben..

Ja det kan man verkligen säga! nu blir det ingen mer shopping detta året iallafall. Haha nej men nu får jag ta det lite lungt med shoppingen, så blir det bara för att jag inte köpt så mycket nu under hösten. Jaja kul nu iallafall med 5 par nya byxor på mindre en 3 dar... MET injeansen har  jag kollat på ett tag men har alltid varit slut men idag så hade de precis kommit in och det var en annan tjej som provade 26 men behövde 25:orna och de var dom jag hade på mig så det blev en liten fight om dem. Och vem tror ni vann? Mohahaha



Ett par morotsbyxor från Filippa K, Jeans från Filippa K med utsvängda ben,Ballong kjol från Acne jeans,  örhängen och tyll kjol från Gina Tricot. Rosa stickad tröja från H&M. Armband med stenar från Bik Bok. MET inJeans med slitningar från Raglady. Franskt manikyr set från Lancôme.


Love


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nice med shopping !! =D

2008-11-01 @ 05:13:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0