Nu åker jag

Och snart upp och packa efter denna korta dag i skolan som började med film i franskan.
 Färjan går halv 8 från Göteborg och känner lite panik, vet ju inte vad jag ska ha med mig?
Aja tror att det blir lite shopping där också:)
Vaknade 06:07 och snoozade vidare till 06:15 och första tanken var på
Linn som är på rivieran nu, schteekarn säger jag bara. Men jag ska själv götta mig på hotellets spa.

        




Äntligen har jag tagit tid till att fota en dagens och
idag har jag på mig min nya skjorta från La Martina och Jeans från DSQUARED.
Klocka från D&G, armband från Tiffany&Co och örhängen från Gina Tricot

Ursäkta mina Suddiga bilder. Gillar verkligen inte min kamera (även om den är rosa).
 Det är anledningen till att det inte blir så mycket bilder på dagarna.



Gjort: Varit i skolan

Humör: Mycket bra
Planer: Köpa smink på färjan
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Viva la vida med coldplay
Läser: Sofi´s mode
Dricker: TE

Äter: inget
Bästa: Att det bara är några timmar kvar
Sämsta: Bråka lite med mamma förut men det är bra igen :)
Väder: Fint

Love


Kommentarer
Postat av: Lina

Underbar skjorta, njut av den nu för när jag kommer hem kanske den råkar försvinna på nåt mystiskt vis.. vem vet vad som kan hända liksom?

2008-10-24 @ 06:19:20
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den är snygg!

2008-10-24 @ 19:01:48
Postat av: Linnsey :)

Vicci :) jag har det så schteeek,. så underbart :)

har druckit pinacolada på stranden varje dag :D men tyvärr inte fått så mkt färg :( love

2008-10-26 @ 22:14:01
Postat av: Matilde

Jättefin skjorta vickan!! :)

2008-10-27 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0