Nervöst

Ja det kan man säga men nu har jag skickat ett mail till Göran Schmidt på Samskolan. Får se vad jag får för svar. Men Anledningarna till detta är många och jag har fått frågor i tusen om , Aha men varöfr bytte du då? Haha säger jag så ja vet att jag är velig men det har mycket att göra med boende så men inget är absolut säkert ännu. Får se hur det blir i slutändan. Alla tror inte på horoskåp men ja gör det till viss del och där stod det att jag kommer att fatta ett stort och förändelserikt beslut. Låter det inte spännande? Tycker jag iallafall föresten så fick jag ett inlägg av Gabriella och SJÄLVKLART kommer jag att Vilja bo hos dig ibland fatta att vi kommer ha det bra isåfall! haha!

Idag har jag på mig något jag inte brukar har på mig vilket bestod av Grå kofta från Zara och en rutig blus från Lindex och byxor från Juicy Couture och det första jag fick höra när jag kom till skolan. Haha första gången jag sett dig i slappe brallor av typ 10 pers. Jo så sant så! men vi hade simning idag på gympan så jag orkade inte speciellt mycket idag även om jag inte använt det på 3 år typ haha. Och ni lär nog inte få se det mer heller..


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0