Mörka tider

Sitter här med min kopp te och myser i höstmörkret. Kom hem för en lite stund sedan. Går till 4 på onsdagar och annars går vi till 2 så det är lite segt på onsdagar. Imorgon bär det av till Tyskland och hoppas att jag kan få lite uppdateringar där ifrån också:) Hoppas också på mycket shopping. Har ju inte shoppat så mycket det senaste, fast här om dagen blev det en jätte fin mörkblå skjorta från La Martina som jag har skrivit lite om innan. Är verkligen jätte nöjd med den. Kommer en liten bild förhoppningsvis! Det är ju i sådana här dagar man behöver komma från det vanliga för ett tag. Vill att det ska vara som alla andra år också. iallafall lika mysigt. Och självklart menar jag Tyskland. Hoppas också på en fet halloweenfest när jag kommer hem..

En liten uppdatering för dagen

Gjort:
Varit i skolan

Humör: Myshumör
Planer: Lite plugg och sitta framför datorn
Ser på: Hösten utomhus

Lyssnar på: i´ll be watching you med sting
Läser: Harry Potter på engelsk version
Dricker: TE

Äter: inget väntar på middag
Bästa: Att jag ska till Tyskland imorgon:)
Sämsta: Att jag fryser
Väder: Typskt höst



Love

Kommentarer
Postat av: jje

vart kkan man hitta La Martina? din skjorta va ljuvlig

2008-10-23 @ 15:06:17
Postat av: Vick

Åh tack vad snällt! Själv är jag verkligen jätte nöjd! Peters Dandy hade men de har lagt ner och jag har inte sett det på många andra stället men kika in på ABCD eller nätet, tror att det är lättast att hitta där! :)

2008-10-23 @ 16:00:36
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0