Lösningar någon?

Sitter och funderar på kvällen. Sanja ringde förut och undrade om jag skulle in till Hard Rock Cafe idag och jag vet inte rikgit. Mitt huvud känns som att det ska sdprängas och jag vet inte riktigt om jag har skärsklid lust eftersom att jag är föskyld. Men samtidigt, va fan vad ska jag annars göra? sitta och hemma och klandra mif själv ör att jag har tråkigt?. Om jag åker in kan mitt lilla kullaviks gäng kanske ta en sväng på stan i morgon eller så? Paniken börjar smått tränga sig fram efter plantrorka på helg fronten. Man säger ju typ hela tiden styr upp något eller kom på något, kanske på tidne att man tar tag i det själv för att få något gjort? Mer update kommer senare och även en dagens. Han inte lägga upp innan jag åkte iväg till jobbet.


Gjort: Vaknat, ätit frukost
Humör: Bra, men har ångest över kvällen
Planer: Dra in till stan senare i kväll
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Telefonen som ringer på ett annat rum
Läser: På alla så post it lappar som hänger runt omkring
Dricker:  inget börjar bli uttorkad

Äter: tuggumi :)
Bästa: Börjar komma på lösningar under veckan
Sämsta: Drömt mardrömmar i natt.
Väder: grått men hyfsat

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0