Lördag

Klockan är halv 2 och känner mig ganska uttråkad för tillfället. Ska ut på power-walk med Sofia och Sebastian klockan 3. Känns skönt. Ikväll är det haddocks som gäller men innan ska vi ska lite förskröks-middag hos Sofia med god mat och dricka. Sitter dock och funderar vad det skulle kunna va? Thaimat? aldrig fel. Får väl ta en funderare när vi tar våran dagswalk. Tror även att det blir lite krök hos Janna innan också. Inatt sov jag hos Sofia och planerade lite inför hennes US and A resa.. Mycke inköp åt mig hehe!  Nej men åt henne också, själv ska jag ju till Tyskland under den tiden så de blir nog en del shopping för mig också.

Med tanke på Tyskland berättade Josefine för mig igår att dom kanske skulle ha platser över till Berlin me tyskagruppen i Maj. Jag hoppade av lycka så nu hoppas jag verkligen att jag får följa med. Läser både franska steg 4 och tyska steg 1. Franskan är dock fruktansvärd, hatar den över allt värsta lekitionerna på hela veckan. Enda andledningen til att jag fortsätter är meritpoängen man får. Men som tur får man meritpoäng av tyska steg 2 om man läst steg 4 i något annat språk så lucky me! Tycker det där med meritpoängen är krångligt. Men fatta, Berlin med Sanja isåfall. Säger bara en sak PARTY PARTY!

 


Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger bara samma sak :):)

så ball blir de

2008-10-04 @ 15:27:28
URL: http://tegeltija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0