Idag är det....

Deppigt! Ja allting känns verkligen så just nu. Allt är bara tråkigt och vad man än gör så är det fel fel fel! Nu kommer den vanliga frasen: Önskar att man var 5 år och inte hade några problem.jo den är nog känd men fan så sann. bara problem hela tiden. orkar fan inte.

Utöver depptalket så har jag jobbat och pluggat och ätit det har varit min dag i stort sett. Funderar på att ta en promenad senare för att få rört på benen lite, sitter ju bara framför en dator på jobbet. Kan jämföra mig med en gubbe som suttit fast på sin kontorstol i hela sitt liv typ. Dock var lite kul blev det att öppna posten idag, fick ett nytt kontokort så nu slipper jag hålla på att ta ut ena summan efter den andra och betala hela beloppet på mitt kort. Hade som maxbelopp 2000 innan nu är det 5 så det är gött. Men annars så har dagen varit ganska trist. Konflikter och skit!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0