GRATTIS GABRIELLA

Nu sitter jag i skolan och har administration! Booring, håller på med ett arbete om reklam. Har ni tips så får ni gärna komma med några. Imorse hade vi första matte B provet och jag tror att det gick bra. Fast alltid när man tror att det gick bra så visar det sig alltid att det inte gick så bra, men får hoppas på de bästa.

Idag fyller allas kära Gabriella 17 år! Som nuvarande är i USA.Stort Grattis till dig.
Saknar dig varje dag!<3

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men som sagt, mycke i skolan hela tiden och det blir som de blir.. Nu ska jag forstätta en liten stund med mitt arbete om reklam!

Love

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åhh tack så mycket gumman ! :D

Tänker på dig med, massor ! <33!

Tack! blev överaskad och glad ! :D

2008-10-03 @ 05:16:27
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0