Dessa blev det...



Japp ett par svarta! har ju ändå för det mesta svart. Tänkte ju att jag har mina bruna Prime Boots och dom kan vara svåra att matcha ibland, Super med ett par svarta.. Är riktigt nöjd. Har nästan bara svarta kläder btw. Tur att du fick mig på andra tankar Gabban :)

Sitter och väntar på att klockan ska bli 12, då kommer fredag den 13 på tv. Har inte sett den, så är lite nyfiken men innan ska jag gröpa ut en pumpa som mamma köpte idag! Jag gillar  traditioner :) Och antagligen blir det göteborg stad och mycket shopping imorgon. Hoppas på Acne kjolen jag har hittat, och några fler (har inte en enda)

Det blev inget Hard Rock för mig men näsan rinner och huvudet dunkar så jag väntar tills helgen, okej man kanske inte ska träna då men jag har för det mesta kört lugnt på gymmet. :)


Måste passa på att tipsa om dessa super produkterna från Lancôme, Perfekt innan utgång eller vardags också för den delen om du vill chocka med en flirtig blick. Den appliceras innan du lägger på den vanliga mascaran för maxad effekt. Köpte den i Hamburg och är supernöjd. Jag har två ögonskuggor från Lancome och färgerna heter 501 silver shines och 704 pink, ger ett jätte fint shimmer. Det är altså inte den svarta som på bilden jag har. Vet också att Loréal har en budget variant som jag har hört ska vara bra! Kolla om du är sugen.




Love


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Schysst med svart ! bra val ! =D

2008-10-31 @ 05:25:19
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0