Deppigt värre...

Okej.. vad ska man göra när det inte finns något att göra? Jo då gör man ingenting. Har tråkigt och känner att något radikalt behöver hända i mitt liv just nu! Typ bli kär eller något, känner mig fruktansvärt uttråkad. Tur att man har sådana älskvärda vänner då som tar hand om en i tider som dessa.

Dagen har inte varit så händelserik. Har varit i stallet där vi red upp Lätt C programmet. Gick hyfsat bra efter att inte ha någon aning före 2 minuter innan vi skulle rida. Jag vet det är precis måndag men man måste planera helgen tidigt. Fredag anragligen utgång i stan efter två lördagar i rad i skärhamn. Lördag var det planerat att Linn som fyller år idag skulle ha middag ute på Dyrön, men har kanske ändrade planer för att hon inte vet om denna lördagen passar så bra. Får se.. Kullvik hade planerat sushi kväll och det är ju aldrig fel. Får se hur det blir med det. På onsdag är det redovisning i administration som ja berättade om i tidigare inlägg. Är lite smått nervös över det eftersom att det känns som jag hakar upp mig på allt när jag övar för mig själv. Aja får hoppas att det går bra. Ska upp och kolla lite tv innan ja går och lägger mig ha det


My Loves, Hanna, Lina och Gabriella

Love


Kommentarer
Postat av: Lina

Om du vill att den radikala händelsen ska vara en resa till typ texas eller nåt kanske så vet du var jag finns ! :)

<3

2008-10-07 @ 00:26:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Eller Florida ! =D

2008-10-07 @ 04:51:34
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lilla gumman , vi har alla våra deppiga stunder :( det är bara att bita ihop och du får gärna ringa mig någon dag så vi kan gossipa lite (L)

2008-10-07 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0