Baristan tipsar...

Japp då var vi här igen.. Jobbet haha! Är ju alltid här känns det som. Ingen uppdatering om gårdagen men den kommer här. Att åka till Sam var det bästa jag gjort på länge! Det var verkligen härligt att komma tillbaka. Har lämnat in min ansökan nu och hoppas på gott resultat. Älskar verkligen klassen den är verkligen bäst, hade jätte kul igår! Var riktigt skönt att komma ifrån Nösnäs ett tag. På kvällen var jag och Sofia på barista kurs. Det var faktist mycket roligare än vad jag trodde. Amanda som också skulle med glömde av det, smartass! Men nu får jag hoppas på attjag klarade det. Får veta det om ungefär tre veckor. Då kommer det ett litet intyg och diplom hem i brevlådan. More fun kommer later Puss

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0