Bad news

Fick sluta tidigare från tyskan så nu sitter jag i biblioteket och väntar på att bussen ska gå. Kul att den går om en timma! Har ringt Lena och fick ett mindre roligt svar, det var fullt. Okej jag visste typ det innerst inne men man blir så besviken när man får en inställning till någonting. Men chanserna är dock inte helt ute. Ska skicka in en ansökan om att jag vill komma in så om gud är med mig kanske någon reser utomlands eller något. Då kommer jag att komma in. Vilket jag tror att den chansen är rätt stor. Har alltid sagt att nej jag ångar mig inte men om jag hade fått chansen igen hade jag tagit den men nu börjar jag tvivla på att man inte ångrar sig. Men man vet aldrig, ni får hålla tummarna för mig och se vad som händer. Kommer ändå att åka till Sam på måndag och hälsa på klassen.
 
Efter detta lite tråkiga beskedet har man ju inte så mycket lust till något. Ikväll ska gänget in till stan och discobowla och antagligen gå till keybar. Hade verkligen sett fram emot detta men blev lite nere. Men ja ska försöka att inte deppa för mycket. Får hoppas på det bästa och se vad som händer. Men nu ska jag ta en titt i den nya skolkatalogen.. Wish me good luck friends!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0