Vill ha!

Victoria Arena på Kungsgatan har ju tvärr lagt ner som alla vet, och jag tror att det är fler som jag som blivit besvikna. Istället har de ju öppnat Weekday och jag har gått och stört mig över det, och kan inte fatta varför de lade ner?. Men jag var där inne och hittade HUR mycket som helst. Massa coola saker och inte minst billigt! kolla bara in Cheap monday som jag själv verkligen tycker har vuxit rejält i mina ögon! Alla jeans 400 spänn!!  Fast de flätimiterade tightsen kostar 300. Nästa gång när i är i stan kolla in Weekday då som har ett rejält utbud.  Själv är jag sjukt sugen på alla dessa men kan inte bestämma mig.. Vilka tycker ni? Någon eller några kommer det iallafall att bli




.


Love


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nr 4!

2008-11-12 @ 00:04:56
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0