V

Japp då var vi här igen, vaknade lika tidigt idag som igår. Även om jag gick och la mig klockan 03:45. Det är sinnes! Kommer typ att dö i förtid pga sömnbrist eller något. Jag skriver om gårdagen mer när jag kommer hem. Mår hyfsat bra efter ett rejält kalasande. Kommer även bilder då också. Nu sitter jag hemma hos fröken D framför datorn och själv ligger hon och sover. Alltid lika jobbigt att väcka andra som är trötta. Stackars den som ska bo med mig resten av sitt liv. Snart ska jag och Josephine ta en sväng till affären och köpa yoghurt eftersom att den tog slut förut. Ska se om jag kan så sett Stjärnor på is i repriset. Tycker alltid det är lika mysigt att kolla på det och lite chips och godis framför tv:n på en Lördagskväll med nära och kära. Alltid en lösning och man inte har några större planer.

Idag ska jag:

Skriva svenska uppsats
Ta bussen in till Mamma och Pappa som väntar i stan
Svara på brev jag fått av Gabriella här om dagen <3
Lägga mig tidigt för att återfå lite sömn.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0