God lördagsmorgon

Vad är det för fel på mig? Kan inte sova längre än till 9. Alla andra kan typ sova till 12-1 men inte jag :( Aja igår somnade jag tillsammans med Sofia i hennes säng framför The Hills (så bra va de) klockan 10 typ, var sjukt trött. Men sedan när man skulle gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket, ja då blir man pigg och somnar inte försen 2.

Vill passa på att tipsa om ett godistips. Busig som jag är brukar jag alltid smuggla ner lite naturgodis i godispåsen :) Vilket då består av cashewnötter doppade i yoghurt, kokostoppar och torkade aprikoser. Och igår såg jag att det fanns müslitoppar som jag inte hade provat förut. Det var det godaste jag någonsin ätit typ! Förutom vanlig choklad så som resten av min godispåse består av. Eller a lite surt också:) Men det var sjukt gott iallafall, ni måste prova! Smakade som godis man gör hemma, som blir riktigt riktigt gott! Så nästa gång ni köper en godis påse smuggla då ner lite müslitoppar också hehe.

Sofia ligger i sin säng och har fortfarande inte vaknat, jag får ligga här och kolla in i väggen typ. Sedan ska vi iallafall gå ner på stan. Vi har en massa ärenden att göra. Sedan lite senare ska jag vidare in till Kullavik. Ska bli kul och hoppas på ett rejält party, då det var ett tagsen för min del nu. Nästa vecka på fredag är det middag hos fröken Hammarstrand med USA tema, kan det bli ballare? undra hur man ska se ut då? krävs att tänka på. På lördagen är det maskerad hos Sofia, kommer komma sjukt många dit, så det kommer att bli super. Längtar redan tills nästa helg.


Gjort: Vaknat
Humör: Trött
Planer: Gå ner på stan och sedan åka vidare till Kullavik
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på: Sofias andningstag
Läser:  ?
Dricker:  Skulle behövt vatten
Äter: Frukost snart
Bästa: Har inte hänt så mycket än men det är ju trots allt LÖRDAG
Sämsta: En dag närmare måndag
Väder:  Ser inte ut för rullgardinerna
Outfit: Nattlinne från Calvin Klein

 


 

Bilder från frankrike. Är de inte underbara?
LOVE

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha USA tema! allt verkar ha blivit mer amerikanskt sedan vi åkte därifrån :P Tipps till outfit - Gossipgirlskoluniform! Puss

2008-11-08 @ 14:22:45
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0