Föreläsning..

Torsdagsmorgon och idag ska vi vara i skolan ända tills 4 för att vi ska ha en föreläsning, Sanja kommer inte ens att komma till skolan för hon har ingen tyska och jag vet inte vad. Detta kommer att bli en konstig dag för igentligen slutar vi klockan 1 men då måste vi sitta kvar tills klockan 4 liksom och imorgon har vi prov. Självklart är närvaron obligatorisk , men vem har brytt sig om det då? Aja vet inte riktigt hur jag ska göra men antar att jag kommer att stanna kvar.. Får se hur jag gör hoppas att jag bara inte blir ensam om det...


Här har vi yttligare ett riktigt bra tips till vad man ska ha på sig på lördags kväll. Denna, svarta byxor , snygga high-heels och en snygg kuvert väska till, kan det bli bättre? Nej skulle inte tro det.. Jo faktist för det kostar endast 299 kr på Lindex, gissa vem som med stormsteg ska dit!!
 

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0