Honey Honey

 Sitter och funderar över vad det är som bekymrar mig? Ni vet en sådan där klump i magen som man kan ha, som är ett tecken på att det är något speciellt, som till exempel när man har glömt något eller känner att det är något man ska göra fast inte kommer på vad. Så känner jag nu och jag kan verkligen inte komma på vad det kan vara! Kan ju vara mitt kommande ekonomiprov som jag har på fredag, men jag känner mig ganska lugn inför det så förstår inte riktigt vad det kan vara? Kan ju också vara någon läxa eller liknande som jag har glömt..


Vi hade sista genomgången idag inför provet och allt känns bra. Fick också gjort en massa på mitt svenska tal som vi ska ha uppläsning av innan jul. Jobbar med massa stilfigurer etc och jag tycker att det är väldigt kul. Men kommer ändå tillbringa resten av kvällen framför ekonomiboken, kanske en liten promenad, får tänka på saken. Snart ska jag iallafall äta (thai) och det är en bra gräns att ha, att efter maten ingen dator. Även om jag kanske en pytteliten stund innan jag gå och lägger mig kollar facebook.

Gjort: Varit i skolan och vårdcentralen
Humör: Mycket bra
Planer: Plugga
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Mamma Mia låtarna (the movie)
Läser:  Företags ekonomi
Dricker:  Chai Latte
Äter: Thaimat
Bästa: Kanske saker och ting börjar lösa sig
Sämsta: inget :)
Väder: kallt
Outfit: Byxor från Filippa K och stickad tröja från H&M. Knästrumper med rosetter (Carolines, vet inte var de kommer ifrån) Stövlar från Fonnesberg Örhängen från Gina Tricot och Armband från H&M och Tiffanys & Co.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg snygga stövlar

2008-11-18 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0