Get some new style...

Ska snart äta grillad kyckling, är så hungrig. Nu sitter jag och pratar med Sofia i telefonen och planerar hennes maskerad nästa lördag. :) Även om det har varit lite halloween-maskerade här och var så är det ju faktist inte det varje dag. Ska nog ta en sväng till gymmet med Sebastian sedan också. Är väldigt bra humör idag. Fick tillbaka Geografiprovet som vi gjorde för några veckor sedan och även ett Svenska prov, fick MVG på båda och är jätte stolt över mig själv. Tycker att jag borde få vara det också hehe. Alltid kul när det blir över förväntan! Imorgon är det fredag och äntligen helg, ska till Stan imorgn efter skolan och ha en aldeles egen kväll med henne och mig. Så mysigt!


Gjort: Jobbat
Humör: Toppen
Planer: Äta och träna
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Abba
Läser:  Tyska glosor
Dricker:  Blubbligt
Äter: Grillad kyckling
Bästa: Stolt över mina resultat på mina senaste prov
Sämsta: Inget alls faktist
Väder:  Kallt, Mörkt
Outfit: Kofta från Odd molly. Linne från American Vintage, Svarta jeans från Acne, knästrumpor med rosetter från Lindex, klocka från Guess armband från Tiffany & co och oxxo, stövlar från Hunter, Halsduk från H&M.





Jag skriver ju alltid hur mycket jag gillar Sofi Fahrman och nu tänkte jag visa er lite varför jag gör det! Kolla bara in dessa outfitsen som är tagna från hennes blogg




Kolla in de lårhöga stövlarna, Chanelväskan, Baddräkten från Gucci och ja, jag hade DÖDAT  för att få hennes garderob vill jag säga!! Alltid snygg, vad hon en tar på sig!! Kommentera gärna vad ni tycker :) 

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen som vill veta dina betyg!!

löjligt

2008-11-06 @ 21:01:01
Postat av: n segerström

du kan ju ha de snyggaste rummet i världen typ!

2008-11-06 @ 21:39:39
Postat av: Vick

Denna bloggen handlar om mitt mig och mina åsikter, vill du inte veta behöver du inte läsa!

2008-11-06 @ 22:21:54
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du är snygg.... !!!

2008-11-06 @ 22:34:17
Postat av: josefine

Superfina kläder. Den koftan ifrån odd molly är en favorit.

2008-11-07 @ 12:50:51
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: Sarah

vart jobbar du?

2008-11-07 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0