Límperatif, Imparfait.....

Sitter med franska verb.. Kan man ha tråkigare? Tror även att jag börjar bli sjuk. Har frusit i hela dagen, även om jag har haft på mig massor av kläder..  Vill inte ligga hemma och missa massa i skolan bara. Ska snart äta och plugga MASSOR, utan att ta pauser för att kunna sätta sig framför datorn. Onsdagar är så tråkiga och långa. Man slutar 4 och är inte hemma försen klockan 5 på grund av bussen. Ne nu längtar man tills jullovet eftersom att det inte är försen då man riktigt kan andas ut. Idag presenterade jag, Sanja och Lotten ekonomi för alla 9:or som kom och det var riktigt kul faktiskt, så kul att vi ska göra det imorgon igen.. :)





Gjort: Varit i skolan och åkt skridskor
Humör: Trött
Planer: Knöka in en massa franska verb i huvudet
Ser på: Bolibompa:)
Lyssnar på: Tv:n
Läser:  verb
Dricker:  ...
Äter: Kött
Bästa: åkt skridskor
Sämsta: Känner mig sjuk
Väder: Ruggigt
Outfit: Skjorta från La Martina byxor DSQUARED örhängen från Swarowski och klocka från Guess. Armband från Tiffanys & co




Love

Kommentarer
Postat av: Clara

Åhh gillar din skjorta!

2008-11-12 @ 21:45:50
URL: http://csvensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0