Sofia goes plåtniklas!

Sitter här och väntar på Julia som kommer när som helst. Vi ska börja tagga inför kvällens maskerad. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig haha, men det står mellan två olika. Ni kommer antagligen se på bilder senare. Har varit och handlat precis och köpte MASSA godis som jag ska smuggla med mig sedan. Busigt, men det kommer att bjudas på princesstårta och kräsen som jag är tycker ja inte om marsipan. Så därför tar jag med mig lite godis som jag kan tugga på..



Gjort: Hjälpt Sofia med huset.
Humör: Partysugen :)
Planer: Börja göra iordning mig inför kvällen
Ser på: skärmen
Lyssnar på: musik
Läser:  bloggar
Dricker:  vatten
Äter: Kyckling
Bästa: ?
Sämsta: vakna tidigt
Väder: Blåsigt
Outfit: Skjortbody från Dundup och svarta mjukisbyxor från Juicy couture och kofta från Zara skor från Uggs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0