I´ll be ready...

Onsdag? ja men det var ju precis måndag? HAllå veckan går ju bara såå fort. Hinner ju itne ens blinka. Snart är onsdagen över och då är det ju fredag. Kan ni tänka er? Snart är det jul! Bara för några månader sedan låg vi på stranden och solade, nu är det minusgrader ute typ. Jag tror aldirg tiden har gått så fort som den har gjort nu? Eller vad säger ni mina USA chicks? Ni om några måste ju hålla med mig? Ska kolla lite på Vakna med the voice snart, ja ja vet lite nördigt men det är alltid lika mysigt att äta frukost framför tv:n! Känner att det börjar kurra i magen nu. Förresten så har jag nog kirrat min outfit på fredag också nu. Wheehoo. Kan ju säga så mycke som att det känns väldigt amerikansk tv-serie över det, och nej jag ska inte vara Baywatch brud (även om jag hade det i tankarna) och älskar serien. Har ingen röd baddräkt heller. Men som sagt! Info och bilder kommer ju till helgen. :)



Love

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tiden bara spriiinger iväg! jätteskönt tycker jag .. :P

Tv-serie ! kanske du tog mitt tipps?! ååh de ser ja fram mot att se på bilder i så fall =)

2008-11-13 @ 00:32:13
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med ! Herregud, det är väl sommarlov igen imorgon typ.. :)

2008-11-15 @ 19:10:37
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0