Jobb...

Nu sitter man hemma på torsdags eftermiddag. Japp hemma idag för en gångs skull, brukar alltid jobba vid denna tiden men inte idag. Imorgon är det tyska prov och det ska pluggas på. Men ska faktist jobba i morgon eftermiddag. Tycker verkligen att det är kul! Jag brukade alltid fråga Julia Fridell (jobbar som en galning) hur hon kan jobba så mycket, även jag också jobbar  men jag ligger inte på hennes nivå iallafall. Jag och alla andra som frågar får alltid svaret, För att jag tycker att det är så himla kul. Haha nog tänkte jag men nu förstår jag faktist! Man måste göra sådant man tycker är kul, då blir allt mycke roligare. Jag läser ju inriktning ekonomi och när man får lite utav det praktiska också och inte bara det uppskrivet i en bok, så förstår man mycket bättre. Okej nu har jag predikat lite men vill bara säga att det verkligen spelar roll vad man jobbar med, och att man trivs med det.

Funderar på nyår. Vad ska man hitta på för något i år då? Känner för en trevlig middag med nära och kära! cocktail såt högst på önskelistan. Älskar när man får klä sig till cocktail-tema.. Känns väldigt Victoria över det hela.. Får nog börja tänka över saken och ta tag i det.


Gjort: Varit i skolan
Humör: Stressad
Planer: Plugga in tyska
Ser på: grannens tall! :P
Lyssnar på: Min nya spelningslista på itunes
Läser:  ELLE
Dricker:  inget, suktar efter en kopp te
Äter: Mat senare
Bästa: Fredag i morgon!!!!!
Sämsta: Fick rört till mitt tal idag på svenskan men hoppas att alla bitar kommer att falla på plats
Väder: Blåsigt
Outfit: Stickad tröja och ljusblå skjorta från Ralph Lauren, Byxor från Filippa K, skärp från Mulberry, Knästrumpor från  Lindex, Stövlar från Replay, Armband från H&M och Topshop. Tiffanys & co. Örhängen från swarovski.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0