Onsdag 5 November

Japp kom ganska nyss hem från den långa skoldagen. Har lite plugg och sådär, men annars så kommer det bra på tv ikväll. Fast det gör det alltid på onsdagar typ men det jag ska kolla på är make me a supermodel och oskyldigt dömd. Fick lite kommentarer att lägga in mer outfits och det tyckte jag var jätte kul! Mer inlägg om tips. Ska försöka bli bättre på det men om det inte kommer upp bild så kommer jag varje dag skriva det iallafall, men ska verkligen försöka ta mer bilder. Ska se också om jag hinner en sväng till mormor angående en päls :) Tycker verkligen att det passar detta kalla och ruskiga nu. Man fryser ju verkligen ihjäl på morgonen i väntan på bussen. Nåväl, man får ju ta på sig mera kläder då vilket jag måste göra i framtiden haha.

Gjort: Inte så mycket annat än varit i skolan
Humör: Bra
Planer: Åka till mormor :)
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Mannfred mann, I came for you
Läser:  Snart mer svenska
Dricker:  inget
Äter: Biff
Bästa: Allmänt kul dag
Sämsta: Vet inte om jag hinner med allt jag har planer på
Väder:  Kallt, Mörkt
Outfit: Slitna Jeans från Met injeans (Raglady), Rosa stickad tröja (H&M), Prime Boots, Skärp från Louis Vuitton, Klocka och armband Guess, Tiffany&co och Gemini. Pärlörhängen från Glitter







Här en snygg väska från Karen Millen som är mycket lik Guccis vinter kollektion med nitar och fransar i alla dess former. Jag såg denna i en butik i Hamburg, var nära att slå till men var lite osäker. Har inte kollat på NK men är möjligt att den finns där för den som är intresserat. Tycker den är grymt fin iallafall, priset ligger på ca 2800 kr



Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va snyggt!!

2008-11-05 @ 18:13:17
Postat av: Anonym

Måste verkligen säga att du har känsla för stil! Läser din blogg varje dag och det är alltid lika kul att läsa! Var hittar du alla snygga kläder??

2008-11-05 @ 18:19:24
Postat av: Vick

Väldigt kul att du tycker det! Jag köper nästan överallt som du ser! Både billigt och dyrt, det bli bäst komination då! KRAM

2008-11-05 @ 18:26:02
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jättefint!! =) Älskar bootsen!! Puss

2008-11-05 @ 19:58:21
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Vick

Tack Gabbsan! När kommer din outfit upp på bloggen då? LOVE

2008-11-05 @ 21:15:38
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: emelie

Vickan! :D såg på din facebook att du had blogg! den är ju super bra! :D Hallo måte fråga med vart du köpt jeansen, vart affären ligger, har letat efter sånna slitna jeans hela hösten men inte hittat några :( =) Ha de toppen :D

2008-11-06 @ 19:57:22
URL: http://idamariies.blogg.se/
Postat av: Victoria

2008-11-06 @ 20:22:36
Postat av: Vick

Helllo! hehe tack jag visste inte att du hade blogg heller, ska kolla nu efter detta inlägget, Jag hade ett inlägg på detta på kategori oktober men de kommer från Raglady. :) Detsamma!

2008-11-06 @ 20:24:51
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Vick

Oj glömde säga var den låg. Den ligger precis bredvid Zara i arkaden :) Jag köpte mina på Kungsmässan. De finns både på Raglady och Tara där. Vet också att Fiorucci har märket men inte samma modell. Puss

2008-11-06 @ 23:02:52
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0