ƒ(X) där x=5

Idag har varit en konstig dag! Men jag har hunnit med en massa. Det började med franska och sedan ekonomi prov, det gick bra och hoppas på ett bra resultat. sedan var det bara tyska och då kollade vi på Anne Franks dagbok, jag får ont i hela kroppen när man förstår att allt sådant verkligen har hänt i verkligheten..

Efter filmen tog jag mitt pick och pack och drog in till götet ännu en gång, börjar bli lite av en vana nu på fredagarna hehe. Där inne träffade jag Sofia och vi kollade runt lite. Fick köpt både paljett linnet och klänningen jag visade för er :) men klänningen var en present av mamma tidigare under dagen när hon var i stenungsund och lunchade med en kompis. Min storlek är ju slut över allt i gbg och självklart har finns den i stenungsund haha. Lämnade också tillbaka mina byxor från Cheap monday med nitar. Anledningen till detta var att när jag skulle prova dom så ramlade två nitar av, dåligt! Dessutom var jag fullkomligt kär i dem så jag blev mycket ledsen men expediten rådde mig till att inte ta ett nytt par för sannolikheten att samma sak skulle inträffa var mycket stor. Var inne på Raglady med Fia och provade den rosa hoodyn från Juicy, Något som kommer att stå på min önskelista iallafall. Annars köpte jag örhängen. Från Topshop och Gina Tricot (som vanligt). De från Topshop är väldigt tunga men blev kär i dem. Får väl ta det lungt när man har på sig dem så man inte sluter av sig öronsnibbarna hehe.

 



Var inte inne skärskillt länge men pappa åkte lite tidigare från jobbet hem så jag åkte med han hem för att fira morfar hos mina kusiner.  Bytte om till lite mer anständigt, och på mig fick jag då min Rare blus och ett par höga kostymbyxor från Filippa K.



Mycket trevligt, och som ja skrev i morse: räkor och vin. Så gott, och även mycket sommarkänslor över det. Mitt upp i tårtan (marsipan som jag inte tycker om) ringer Sebastian för att be mig komma hem. Så jag gick hem och vi tittade lite på tv. En stund senare drog vi till Ida som har lite folk hemma hos sig. Och sist men inte minst så gick jag och Sebastian hem och gjorde min matteläxa, ja menar! hur skön är inte den då? Klockan 1 på fredagsnatt? Haha fett skönt att ha gjort den iallafall haha. Tack Sebastian för att du hjälpte mig ditt lilla Mattegeni :P



Gjort: Varit i skolan, varit i stan, vart på kalas, gråtit, vart med Sebastian, Vart hos Ida. MATTE
Humör: down..
Planer: SOVA
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Laurent Wolf no stress (club mix)
Läser:  Matte
Dricker:  Jul te! (:
Äter: Räkor
Bästa: Hittat min vita tunika från Rabens Saloner
Sämsta: Att jag hittade den hos någon jag tycker om väldigt mycket :/
Väder: Minusgrader och lite frost
Outfit: Svart tunika från Gina Tricot Jeans från MET injeans, bruna PrimeBoots och i öronen stora silver ringar som jag inte kommer ihåg vart jag köpt. Armband från skärhamns parfymeri och Tiffanys & Co och Guess klocka.


L♥ve



Kommentarer
Postat av: Gabriella

heej gumman ! .. varför gråter du ? det verkar som om det gått upp och ner de sista lite..undrar hur det är med dig.. !

Puss&Mys

2008-11-22 @ 04:19:25
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Malin K

Rare blusen var inte att leka med snygging.

2008-11-24 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0