Tjolahopp!

Hej sitter och slappar framför datorn när jag igentligen borde plugga. Får ta och göra det efter stallet. Sitter med te och funderar över helgen. På fredag ska jag till Malin på USA tema, vet bara inte vad jag ska ha på mig och på lördag är det ju maskerad. Vad ska jag ha? Kan ni snälla hjälpa och skirva lite förslag hade uppskattat det jätte mycket! På fredag hade jag och Hanna ett förslag på Cheerleader, men jag vet inte riktigt. Någon som jag tror kommer att bara ball är nog Sebbe, iallafall enligt dom förslagen han hade haha! En blottare var ett av dem eller en kineskisk komunist eller hitler. Aja det kommer nog att bli vackra syner iallafall. Här kommer också en upptade för dagen





Gjort: Varit i skolan
Humör: Helt okej, men är lite trött (måndag)
Planer: Åka till stallet och sedan plugga, laga mat
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på: NRJ webradio
Läser:  Franska
Dricker:  Grönt te
Äter: inget men ska laga till något smarrigt då mamma jobbar
Bästa: Måndag, den tråkiga dagen snart över :)
Sämsta: Börjar bli mer och mer stressad över plugg
Väder:  Grått, regnigt och trist
Outfit: Randig tröja från H&M trend, byxor från Filippa K, sjal från H&M, skor converse armband från Tiffany & co, gemini och Bianco. Superstora diamantörhängen från UVX



LOVE

Kommentarer
Postat av: Lina

Om du vill ha äkta amerikanskt just nu så är det JÄTTEINNE med tiedye (du vet såna där kläder i massa färger.. Kolla min blogg i september annars!) och peacesigns.. :) Lycka till !

<3

2008-11-11 @ 05:26:35
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygging!

2008-11-11 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0