Couture..

Hej kom hem från jobbet ganska nyss. Idag var det inte så mycket att göra, eller jo men jag jobbade snabbt så jag fick mycket tid över. Ganska skönt. Ska snart ner och räkna matte hos Heidi och Björn. Behöver verkligen det nu, fattar inte så mycket.. Har pratat med några idag om en person. Orkar inte blir bara deppigare och deppigare för ju mer jag tänker.. :/ Tröttsamt. Ska hem till Sebastian och hämta lite kläder som jag ska låna av honom i morgon tills Malins middag, tror att det kommer att bli grymt haha! Aja nu ska jag ge mig av och käka Thaimat, (är det bästa som finns!!!!)

 

Sitter på kontoret :)


Gjort: Varit i skolan, jobbat
Humör: lite nere :/
Planer: Gå ner och räkna matte med min moster
Ser på: skärmen
Lyssnar på: No stress
Läser:  Matte
Dricker:  Bubblor
Äter: Thaimat (mums)
Bästa: Fredag i morgon
Sämsta: Tänker lite för mycket.. på
Väder: Kallt
Outfit: Blus från Whyred byxor MET injeans rosettörhängen från Gina Tricot  och svarta Primeboots, klocka från Guess. Armband från Tiffanys & co, Gemini


Lite svartvitt idag :)






Sitter just nu och värmer mig i mitt Juciy set. Det är det bästa jag har, såå mysigt. Men är lite sugen på ett rosa.
Vilken färg tycker ni? Just nu har jag ett svart.
De är ganska lika varandra men jag tror att jag gillar den ljusa lite bättre. Vad tycker ni?

 

Denna snygga kappan är så fin, finns på Nelly och är nu på rea. Finns bara i Medium kvar. Men hjälp vad fin den är!




Love

Kommentarer
Postat av: beundrare

Vad kommer dina urläkra jeans ifrån?

I vilken butik har du köpt dem?



Kram

2008-11-13 @ 21:20:25
Postat av: Vick

De kommer från Raglady :) Men alla affärer kryllar av liknande med slitningar så du kommer inte ha svårt att hitta ett par liknande.. Cheap monday har just nuett par limited edition för bara 400 tex.. Kraam

2008-11-13 @ 22:20:44
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag gillar också åden ljusa =) Vad är det som hänt gumman? verkar lite nere och ah.. tankfull! maila mig om du vill ! =)

2008-11-14 @ 03:17:46
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson :)

Jäklar vilken fin bild på dig !!:)

2008-11-17 @ 17:10:13
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0