Måndag..

Hej försöker plugga men kommer aldrig till ro känns det som, kommer alltid på något att göra istället. Känner ni igen er? Men efter ridningen blir det ingen dator haha. Då ska jag plugga, plugga stenhårt! idag på matten började jag Sanja och Lotten prata om juldagen och kommande julbord. Det är ju sådan man bör tänka på nu. Men vi hade tänkt att kanske hyra rum på stenungsbaden den 25. Hoppas att det blir som vi hade tänkt då, för om det blir det så kommer det nog att bli kul! Verkar som att det är många som har planer för att göra samma sak. Idag hade vi oförberett prov i engelska, eller a vi visste ju att vi skulle ha det men vi kunde inte plugga inför det. Det var så himla svårt, och till råga på det så är tiden knapp. När jag gör prov behöver jag massa tid för jag är alltid lika segt och ett så stort prov som det var idag är det ju bara stress som gäller. Och i slutändan leder det till en massa slarvfel. A jag var inte ensam om att tycka detta heller, i princip gissade jag typ på alla uppgifter som man skulle kryssa i. Aja får la hoppas på att gud är med mig. Annars har dagen gått ganska fort känns det som. Det var ju inte länge sedan jag i morse satt och åt frukost liksom.. På lördag blir det nog någon slags middag hos Sebbe, hoppas på lite lungt och skönt nu haha. Men kanske tar mig ut till Kullavik på fredagen. 

Gjort: Varit i skolan
Humör: dåligt
Planer: rida
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Lauren Wolf
Läser:  Företags ekonomi
Dricker:  vatten
Äter: köttfärsås och spagetti
Bästa: ?
Sämsta: Haft oförberett engelska prov
Väder: kallt
Outfit: Linne från American eagle, tunika från Nolita, Jeans från Cheap och Uggs. Klocka Guess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0