*

Hej alla morgonpigga som jag :) Har precis satt på tv:n för att kolla om det går något bra. Har också Batman begins på förslag eftersom att jag tror att min syster kollade på den i går kväll. Vet inte om den är bra men jag tror att jag har hört att den ska vara det. Igår var vi ju iaf på USA tema hos Malin Hammarstrand. Det var jätte kul och alla var sjukt roliga. Inte minst en kompis till Malin som var Obama, det var helt crazy haha. Och en sak till... NI SKULLE SETT HENNES HUS! det var det fräckaste jag någonsin sett typ. Asså helglasade väggar och upplysta berg och hi-tech innuti, helt sinnes. Hon ska vara glas för att få bo där haha! Toaletten hade tv i badkaret och helglasade väggar ut om havet. A ja tror ni fattar!!! Tack Malin iallafall för en Störtskön kväll!! Jag var även på stan igår och köpte byxor, igen (suck) Vet dock inte om jag ska ha dem en, som jag skrev; det krävs att tänka på. Även om dte är sjukt snygga. Men jag provade även en Riktig bakelse från Acne och var tvungen att ta ett kort, den var så himla fin! kolla bara in den.. Dock kosteade lite för mycket, 4500 men väldigt fin var den iallafall. Mer update senare under dagen :)



LOVE

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fiiin!

2008-11-15 @ 15:18:14
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0