Regnig fredag

HALLÅ folket. Sitter hemm hos Sofia efter en dag på staden. Ska ner och äta varmrökt lax och efteråt väntar en stor godispåse framför idol. Idag har det vart så tråkigt väder att man vill spy typ! Tycker verkligen att det är mysigt på hösten, men när det regnar förstör det allt. Fast i och för sig så är det mysigt ibland också. Träffade Hanna, Caroline, Josephine, Malin på Espresso house på NK för en fika. Vi pratade mycket och det var riktigt trevligt. Imorgon bär det av mot kullavik för en hejdundrande kalas. Ska bli kul :) Pratade med pappa förut och fick lite dåliga nyheter. Hade gjort lite fel när jag skulle bokföra en faktura, dock är problemet åtgärdat men ändå liksom, kunde verkligen ha slutat illa. Aja shame on me! Får vara lite mer uppmärksam nästa gång.

Gjort: Varit på stan, fikat
Humör: Sådär
Planer: Chilla framför tv:n resten av kvällen!
Ser på: Sofias rum
Lyssnar på: I´ll be right here waiting for you med Bryan Adams
Läser:  inget
Dricker:  Vitt vin :)
Äter: Varmrökt lax
Bästa: Mina UGGs och Converse
Sämsta: Slarvat på jobbet
Väder:  Kallt, Mörkt  och REGNIGT
Outfit: Rosa topp från Filippa K. Kjol från Acne,Latex leggins från Ida Sjöstedt och på fötterna har jag Prime Boots, Klocka och armband Guess, Tiffany&co och Gemini. BikBok Rosett örhängen från Gina Tricot

Sämsta bilden ever! Pratade samtidigt med Mamma i telefonen ..


 



Sofias nya kit, från id minerals

LOVE

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för tipset! :D Guldvärt!

Får springa dit och kolla ;)

2008-11-07 @ 22:54:32
URL: http://idamariies.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åh!jag tänker alltid på dig då jag hör den låten ! du kicade den till mig den 6 april! haha

2008-11-08 @ 14:19:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Vick

Åh det kommer jag ihåg! Hoppas att du fick lite nytta av den gumman! <3

2008-11-08 @ 18:56:55
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0