Gårdagens

Gårdagens partykväll startade hos Josephine med lite mat och god dryck och självklart lite dans. Josephine, Hanna, Caroline och Malin.  Vi skulle bastat men ingen hade lust att göra iordning sig igen sedan efteråt så det fick bli någon annan gång. Hade sett fram emot det annars. Sedan fixade vi lite och var begav oss till Carl. När vi kom fram möttes vi av en stor fest med massa folk och allt var jätte kul. Synd bara att alla gick sedan vid 2 fast det kanske var bra också. När jag och Josephine kom hem gjorde vi iordning hennes bäddsoffa där jag skulle ligga. Vi hade tänkt att kolla på film men ingen dvd var inkopplad så vi låg och snacka lite. Josephine berättade imorse när vi var på väg till affären att hon hade legat och berättat massa och sedan sagt något i stil med: Eller hur? inget svar! Eller hur Victoria? då märkte hon att jag hade somnat och där hade hon berättat en massa saker och själv hade jag somnat, lite komiskt ändå hehe. Aja här kommer lite bilder iallafall.





 

 

På mig hade jag ett leoard linne från Dolce & Gabbana, kjol och örhängen från Gina tricot, skor från Zara och strumpbyxor från
H&M


 




Love

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fina partyflickor!

2008-11-10 @ 00:01:11
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jonas ju!

2008-11-10 @ 16:00:26
URL: http://finest.se/FannyPettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0