27 dagar, 17 timmar,0 min, 30 sek kvar...

Detta är lite personligt idag och det är till Gabriella. Jag drömde att du kom hem inatt, att du bara efter ett halvår skulle komma hem gjorde mig väldigt överrraskad ( i drömmen). Det var en härlig dröm och jag önskade att den hade varit sann! Jag saknar dig Gabriella! Och Lina tro inte att jag har glömt dig!! Ni finns i tankarna varje dag.. Pussar från mig!



Denna hade jag gärna vaknat till. Min kära vän Caroline Larsson har den och jag är AVUNDJUK. Förretsen, vem tror ni bodde i den på morgonen efter hennes middag?



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Naaw vickan ! Mysig dröm =) jag saknar dig skitmycket.. men jag kommer inte hem än på ett tag. fast då jag kommer blir det party! Just nu är jag på mitt hotellrum i NewYork! skitkul=D Hörs snart!

Puss

2008-11-26 @ 17:10:09
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

aww sötnöt.. saknar dej med, supermycket ! är så glad att du har en blogg så man vet lite vad som händer i ditt liv :) men som gabbie sa, när jag kommer hem då jumlans ! sheat va kul vi ska ha :)

2008-11-26 @ 20:12:12
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0