Trend är något man följer, stil är något man har

Sitter framför datorn i min morgonrock utanför kläderna och en kopp te. Svinkallt inne i huset när jag kom hem, men nu känns det lite varmare, kanske för att jag frusen innan jag kom in. Ska snart rida och efter det plugga lite. Nu börjar helvetet bara för att det inte vart mycket innan lovet. Ganska segt. Ska försöka lägga upp med bilder och mode på bloggen, har hört att det är det som är roligast att läsa om av vissa källor. Lite har jag allt bättrat mig på det senaste. Tycker själv att det är roligare med bilder och mode så varför inte göra det som är mest intressant för dig och mig? Satt och funderade på varför jag bloggar. Kom fram till det att det är ett sätt för mig att uttrycka mig och min stil där andra också kan få ta del av det. Alla har vi större intresse för någonting. Mitt är precis vad min blogg handlar om, stil och mode


Gjort: Varit i skolan
Humör: Helt ok
Planer: Rida och plugga
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: There you´ll be med Faith Hill
Läser:  Bloggen
Dricker:  Chai Latte och Te
Äter: ?
Bästa: En dag mindre till fredag
Sämsta: Sebbe trodde klockan var 4 vilket gjorde att vi missade bussen
Väder:  Kallt och dystert

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0