Stängde av klockan..

Råkade stänga av klockan så jag vaknade en aning senare och flög upp ur sängen. Inte rikgtigt likt mig haha. Men idag är det yrkesdagen i skolan och det betyder att det kommer olika personer med olika yrken, och jag har valt civilekonom och banktjänsteman. Jag vet i princip hur en civilekonom jobbar eftersom att det är på det settet jag jobbar men kan alltid vara bra att få olika bilder och banktjänsteman kändes spännande. Gött med det för då slipper vi engelskan. Engelska och franska är det värsta lektiornerna just nu, och blir alltid lika trött när böckerna ska fram. Skönt att i trean så kommer då inte det finnas med på schemat! :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0