Snökaos

Jaha ja, då var det måndag igen. Jätte kul eller hur! Man får väl trösta sig med att veckan lär gå ganska fort ändå, precis som alla andra veckor. Fick skrivit klart min book report igår. Satt i princip från att jag vaknade till att jag gick och la mig framför datorn och skrev. Där snackar vi diciplin. Inte alls likt mig. Men kanske är för att jag ska jobba imorgon och måste få den gjord. På fredag har vi tyska prov, och innan dess en massa läxor. Fattar inte hur jag ska palla allt. Men idag behöver jag heller inte stressa så mycket :) Får åka med Patrik till skolan så jag slipper ta bussen :) Det är snö kaos uppe i stockholm nu och jag tycker att det låter mysigt, kanske jobbigt också men hade jätte gärna velat ha lite snö kaos här också! Eller vad säger ni? Blir lite stämning över det hela då..




L♥ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0